Vitlöksdoftande toalett

Skulle gå in i badrummet och sminka mig och möttes av en stark vitlöksdoft.

Jag fattar ingenting. Mina avlopp är lite konstiga och det kan lukta avlopp här ibland trots att de är rengjorda men det har då aldrig luktat vitlök. Jag började lukta på mig själv om det är jag som satt smak på badrummet men ICKE ICKE!Sådan kroppodör har jag inte visade det sig.

Vad kan detta bero på?Vitlöksdoften i badrummet är lite störande faktiskt, är det för det är all helgona och det ska planteras vitlök för vampyrerna eller vad?Nej, så här kan det ju inte vara...det ska lukta jordgubb på mitt badrum.....

Kanske kan öppna en freak show här hemma och tjäna en hacka. Flickan vars badrum luktar vitlök, haha.....

Ja, ja in i dimman nu.....

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback