Trötter

Nu så...

Kvällen igår var mycket trevlig, jag var trött stundtals men hade kul. Vi var ett gott gäng och Js fest var super trevlig. Riktigt rolig hemmafest. Sen gick vi ut och det var också kul...var längesen jag gick ut helt helt spiknykter, men det var gott. Får andra perspektiv så att säga, haha!

Mötte upp Televinken vid tre tiden och tog följe hem, skönt att ha en ghetto vän som man kan ta sällis med!Idag är jag lite trötter eftersom jag vaknade 8.30, en kär vän ringde och behövde lite tröst och råd, då får farbror barbro hjälpa till vet ni....en stor puss till J, som vet vad hon förtjänar!Men sömn är överskattat försöker jag intala mig själv!

Nu är det jobb igen, alltid detta jobb vänner!Men jag rapporterar nog från jobbet senare....

Kram och löv!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback