Trötter tokar till det!

Äntligen hemma efter en timme på tåget och sen blev det buss. Det var gott att sakt närma sig Götet, this is where I belong så att säga.

På bussen var jag  så trött att jag inte var riktigt uppmärksam på var jag var. Å när jag trodde jag var hemma plingade jag...

När dörrarna slogs upp på bussen såg jag att detta inte var mitt stopp utan stationen innan, haha...det var bara gå av och traska resten av vägen hem. Niu tänker ni säkert varför sa du inte till att du tryckt fel?Men hallå, hur lost in space är man inte om man inte vet var man bor?Sen tycker jag sånt är så jobbigt.

Nej, det var bara bita i det sura äpplet och gå, det är inte långt så var ju ganska lugnt!

Nu är det sängen som gäller, huga huga!Tok tok

God natt!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback