trött, trött, trött....

Klockan är halv sex och jag har fan inte gjort många knop idag. Så blir det när man är uppe och svirar hela natten......är trötter men snart får man la sova igen =)

Kvällen var superkul, middagen var god, vinet va gott och sällskapet var mycket trevligt. En hel skoj kväll helt enkelt!

Nu ska jag återgå till det jag gjort hela dagen. Tittat på dålig TV och ska jag äta lite blåbärssoppa och smörgås, gottis tottis!Är för trött för att vara en kreativ bloggare, hihi!

Auf Wiederschen

X

Kommentarer
Postat av: Johannaaaann

Hej! Sista veckan som 23 åring och jag har redan börjat takla av... Jag har ont i hela kroppen, och så har jag haft lock i ena örat sen förra söndagen. Jag börjar oxå bli en stammis hos skolsköterskan. gillar att tala sjukdomar o tror mer än nånsin att jag har den alla. Är det inte tecken på att man börjar bli gammal o grå så vet jag inte... För att inte tala om att jag låter bitter på din blogg.. Fy skäms på mig nu ska jag lägga mig med Ibutim mannen så jag hinner upp till min tidiga dejt med farbror doktor i morgon bitti. Kram min karin you ROCK!

2006-11-26 @ 19:46:16
Postat av: Erik

Ja huga, vad skriver man en dag när man inte har den minsta gnutta lust att skriva? Vädret? Hur man bäst städar kylskåpet? Räknar hålen i soffan? Jag vet då inte. Har du några idéer?

Postat av: Karin

Johanna:Vännen, darling,hjärtat, har du gått å blivit hypokondriker?det har som du säger med åldern att göra, haha. Snart är du gammal å grå!nej du vännen, 24 är ingen ålder, vänta tills du blir 25,muhahahah!Pussen

2006-11-26 @ 21:16:42
Postat av: Karin

Erik: Vädret är alltid ett spännande tema, finns liksom alltid mycket att säga. Fast idag har jag ju inte varit ute,hmmmm.Har inga hål i min soffa och kylskåpet städar jag inte =)Sen är jag löjligt förtjust i listor, det kan man alltid slänga in när man inte har nåt att skriva om, right?

2006-11-26 @ 21:19:58
Postat av: Erik

Ja! Listor är bra, klart underskattade. Jag tenderar dock att glömma bort dom hela tiden. Men jag ska nog ha en idag... Men hmm, vad ska den handla om?

2006-11-27 @ 08:40:43
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Karin

Erik: Det är ju bara brutalt sno en lista från någons blogg, vips så har du en lista!hej å hå med farbror Frej vet jag!

2006-11-27 @ 09:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback