Tropisk hetta

Gomöra gomöra!

Det enda som fick mig att gå upp idag är att jag vet att imorgon behöver jag inte gå upp såhär tidigt. Det är ett krig mellan mig och min snooze knapp varje morgon jag ska upp tidigt. Men nu är jag uppe, ska kila till bussen nu. dagen bjuder på samtal (som jag ej planerat, bad me), personalmöte och annat tok. Jobbet är lite som en påse smågodis, man vet aldrig vad man får när man stoppar handen i påse, hehe!Bjuder på en liten bild så här i arla morgontimme. Mössan är sydd av min mamma, hon är en klippa!!!




En fin liten luva för den "kalla" vintern, till den bär jag mina flipflops då växthus effekten har gjort denna jord konstig =)

Ha en stabil dag!På återseende!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

jag kommenterade dina flipflops under fel inlägg.
tok, som du skulle sagt.

Postat av: Karin

Eremo: nej, jag har icke flip flops,hihi...jag skoja med dig toka!Så tokigt är jag inte..fast nästan va?hihi....

2006-11-29 @ 10:15:25
Postat av: Linda

Vad sot du ar stumpan! Kram pa dig! :)

2006-11-29 @ 14:03:06
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Linda: Du med ju, hihi...=)

2006-11-29 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback