Topp tre

Gomorron!

detta är min dag i en topplista!Ni vet hur mycket jag gillar listor, så nu gör transformerar mitt liv till en lista. Ja, jag är som en transformer stundtals....eller nåt...eeeehhhhh. Anyway, detta består min dag av:

1. Köra bil nu på morgonen, därefter plugga teori. Nu jävlar, nu ska det gasas!
2. Åka till jobbet och jobba kväll och natt.
3. Försöka skriva ett käckt brev om mig själv som ska skickas in med en jobbansökan, (hej jag är en tjej på 25 jordsnurr, jag gillar skogspromenader, kantareller och lugna hemmakvällar är ni sugna ring mig)

Ja, så ser min dag ut, huga huga.

Hasta la vista så länge!

Dagens låttips: John Mayer har släppt nytt, skivan heter Continuum. Gott mos!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Med ett sant ansokningbrev sa kommer du att fa anstallning bums! Promise! Kram!

Postat av: Karin

Javisst, redan skickat och allt, haha!

2006-11-15 @ 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback