Tom och Jerry

Min chef var allt bra gullig idag, när hon gick hem för dagen gav hon mig en Tom och Jerry gottis påse (Ja, en sådan man köpte när man var fem år ungefär) och sa: Den här ska du få för du är duktig och jobbar så länge idag!

Sen tillade hon, ja jag förstår om du inte har fått en sån här godispåse på länge men de är ju blandade med en massa olika godis och jag visste inte vad du gillade för något, hihi....

Det är en riktigt bra chef mitt herrskap. När man får Tom och Jerry godispåsar sådär utan vidare då måste man har jobbat bra, eller? haha, gott är det ivf, sitter här och mumsar...mest påse dock, inte mycket godis....=)

Ikväll hoppas jag på att de vill kolla på Idol får då kan jag glida med...

Over and out.....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback