Tabbe numero 1

Jag är verkligen den som inte alla gånger tänker efter så mycket som jag borde. Igår kväll gjorde jag en dundertabbe som jag skulle vilja dela med mig av. Ett prakt exempel hur det går när man talar innan man har tänkt efter...detta är verkligen så lågt av mig och jag skämdes som en hund även om det samtidigt blev lite roligt....på min bekostnad alltså!

Vi satt på en bar lite innan vi skulle till J för att slå in hennes present och greja lite. På det här stället står det en rullstol vid dörren. Jag tycker det är fasligt kul att de ställt en rullstol vid dörren, jag tänker att om man dricker för mycket kan man ändå komma hem =). Jag hade ingen tanke på att rullstolen skulle kunna tillhöra någon där inne. Så jag utbrister högt (kommer ej ihåg ord för ord men något i stil med)

På det här stället kan man verkligen ställa till med galej för man kan ta rullstolen hem om man blir för full....

Ja, det hade ju varit kul om inte det visade sig att det var såklart en ägare till stolen som satt precis vid bordet brevid, det insåg jag när hon reste sig för att gå på toa (hon klarade att gå själv men det blev tydligt att rullstolens var hennes).....Hon sa inget men hon måste ha hört. FY för mig, jag kände mig så dum!Jag kände mig verkligen som den mest korkade personen på denna jord.

Så mitt tips till er kära barn. Tänk innan ni öppnar käften, annars blir det såhär....

jag kommer inte komma till himmelen för jag är en bad bad bad person.....

X

Kommentarer
Postat av: sara

ja, fy vilken dålig människa s
du är.. Fast det var skojigt igår..hihi. Dessutom blev det ju inte bättre med hela bunden-buren diskussionen heller..

2006-11-19 @ 17:07:10
Postat av: Karin

Sara: ja, du det kan verkligen bli tokigt värre, tur att man kan skratta åt sig själv i sitt elände, haha....

2006-11-20 @ 07:18:36
Postat av: eremo

asch va fan det var inte så farligt.
tror inte hon tog illa upp.

2006-11-20 @ 10:51:36
Postat av: Karin

Eremo: Nja, men jag kände mig så jävla dum ju, haha...

2006-11-20 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback