Spoookyyyy......

Glad alla helgona dag eller vad säger man? Så jävla glad kanske man inte är men hur säger man då? Man säger ju god jul, glad påsk så måste ju kunna säga något om denna dag med....hmmm, tåls att tänkas på!

Jag har sovit som en stock hela natten och långt in på morgonen, inte likt mig men var nog vad jag behövde med en vecka som har varit lite som en berg och dalbana!Så nu är jag go och glad!Min dag har faktiskt massa kul framför sig så det känns kul...

Ska först pyssla lite här hemma sen blir det fotboll med M. Vi ska titta på Liverpool då M hejar på de in till sista blodsdroppen, så det blir någon go liten engelsk pub och fotboll. Till detta får det bli någon god pint....Jag är ju inte speciellt sugen på Liverpool men kan ändå va nice att sitta ner på en pub och så!

Sen är det halloween fest hos , fullt drag tror jag allt. Pratade med S och det skulle bli väldigt mycket folk så kommer nog bli kul, jag ska klä ut mig til mig själv, haha. Så rolig var jag. Jag gjorde nämligen en statistisk undersökning bland mina vänner som också ska på festen och verkar inte som någon ska klä ut sig....sist jag var på Halloween fest var jag Marilyn Monroe och hon är ju faktiskt en modeikon så blir nog något i den stilen i år med. Jag är torr jag vet....TORR TORR TORR!

Så det är min dag, nu är det dags att ta en dusch och komma igång...=)

Dagens låttips: Robbie William-rudebox, eller tips och tips. Jag försöker fortfarande förstå om jag tycker den är bra. Väldigt underlig men någonting med den gör att jag digg
ar...fast vet inte om det är bra eller dåligt...för den är ganska dålig eller...jag vet inte...=)

X


Kommentarer
Postat av: eremo

Rudebox är helt okej, men resten av skivan?
Vad har han gjort lixom?

Fan va coolt, nästa gång jag ska klä ut mig så ska jag oxå vara du Primen.

2006-11-04 @ 12:37:33
Postat av: Karin

Eremo: Du, jag ska klä ut mig till dig då, haha....va tokigt det vore. Ska jag gö nästa åt tror jag....tok!

2006-11-05 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback