Sova som en stock

Jag slutar klockan 23.00 på jobbet så när man lägger sig för att sova släcker jag inte förrän 23.00 då mitt kvällspass är slut och jouren börjar. Jag får lägga mig innan alltså men har svårt att koppla av jobbet förrän klockan blvit 23.00.

Igår skulle jag bara vila ögonen vid 10 i elva. Resultatet blev att jag såklart somnade, vaknade klockan 03.00 av att ljuset fortfarande var tänt, så fort somnade jag igår kväll!Sen har jag sovit vill gudarna veta....har lite sömn att ta igen sen lördagen, trots att jag var lugn så sov jag för lite, tok...

Känner mig sjukligt sugen på att åka hem och lägga mig på soffan hela dagen när jag slutat men icke icke....tjänsten kallar. Dels ska jag fika med E, hon har inte för så längesen kommit hem från New York, så nu ska jag få en utläggning om resan, yipppie!Det är alltid kul att få det senaste.Efter det ska jag tillbilskolan och plugga, kul? Nja, vet inte om jag är så laddad men kanske blir...

Drömde by the way att jag körde bil inatt, jag åkte ut på någon stor väg och det funka bra. Jag kunde till och med växla själv... Det är mental träning ladies and gentlemen!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback