Slut i rutan...

Gud, man blir trött av att jobba kväll och gud vad jag småäter, måste sluta upp med det!!!Tok....Har tryckt i mig mat hela kvällen, lätt att småäta här med ett välfyllt kylskåp.

Glömde ju säga det imorse, fan vi har ju snö här hemma. Hur tokigt som helst. Jag gick ut imorse och tokigt nog var det vitt ute, kylan har med kommit. Känner mig bitter....imorgon ska jag ha på mig flip flops, shorts och bikini i protest....=) Jag är starkt skeptiskt till detta vi kallar vinter. Om vi ska ha någon nytta av Alliansen så kan de la avskaffa halva vintern. Något bra måste de ju göra. Än så länge har de då rakt inte impat på mig...

Missar OC idag med, torrt men jag överlever nog, slutade titta på det förra säsongen så vet inte varför jag är så bitter för det. Kanske för att "Seth" är en sån hunky dunky, mums filibaba!

Nej, nu ska jag jobba här innan det är dags att sussa!

Gutten natten!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback