Saved by the bell!

Dagen har gått så fort, tycker man knappt hinner säga bu eller bä innan man ska lägga sig igen, var tar min tid vägen?

Idag efter jobbet mötte jag upp T, M och M för att åka och storhandla med Ms bil.Var riktigt kul, vi delade upp oss i lag och tävlade mot varann, haha....vet inte vad vi tävlade i men att handla bra tror jag det var. Vi knuffades i gångarna, svor åt varandra och var allmänt barnsliga, hihi....det roade oss ivf, sen kanske andra medmänniskor i affären trodde vi var allvarliga men icke icke! ja, jag handlade verkligen massor, det blev en hel del....

sen när jag stod där och packa upp mina kikärtor, majs, äpplen och gud vet gudarna så tänkte jag ha lite framförhållning och plocka fram mitt VISAkort....men icke sa nicke. Jag hade inte kortet i plånboken där det brukade vara. Paniken spreds sig och jag letade som en gnu högt och lågt i väskan, fickor och var ni vill. Men då kom jag på att kortet låg hemma, tog ut det igår då jag var ute och promenerade, jag tar ut kortet från min plånbok typ en gång om året....och det var idag, haha.....

MEN, tur att man har goda vänner som kan betala för en, saved by the bell helt enkelt. M fick agera min pimp och jag kände mig som en golddigga...men ja, sen fick jag betala tillbaka alla pengar och nu är det fridens fröjd i lägret. men det var ingen rolig känsla att stå i kassan utan pengar!Så, don't try that!!!!

Ja, kom just hem och nu ska det ätas, duschas och sen blir det la sängen...fan, jag vill ha fler timmar på dygnet!

X

Kommentarer
Postat av: sara

Yippie! nu är jag klar med tentan, hoppas jag slipper göra det här igen..iaf inte förrän vid omtentan..haha. Men det känns fint att ha klarat av det iaf.. pöss och kram!

2006-11-06 @ 22:36:09
Postat av: Karin

Sara: Duktig flicka, det där tror jag du klara galant,fan en omtenta har ingen dött av heller ju!

2006-11-07 @ 09:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback