samboliv...

Oj, hejsan hoppsan!

Denna dag började knappt innan det var dags att åka hem från jobbet. Jag har verkligen haft fullt upp, fått mycket gjort och även fått prata mycket med M, vi trivs bra ihop och stöter och blöter det mesta. Allt från jobbet, karlar till framtiden!

Jag har inte haft mitt eget samtalsrum på jobbet då jag är vikarie, så har hoppat omkring lite men idag frågade M om vi ska bli sambos. Så jag ska få flytta in i hennes arbetsrum och så ska vi dela. Så från och med imorgon är jag sambo. Vi ska inreda så fort vi har tid (Ja, alltså, piffa lite med nya gardiner, matta, tavlor och lite så!). Det känns gott att få en vrå som är ens egen. Så jag är väldigt glad att M frågade moi och att jag nu får något att kalla mitt eget på jobbet...=)

Nej,nu är det tillbaka till mina efter jobbet rutiner....äta och duscha, gud vad tråkigt mitt liv är....det enda jag gör är att går upp, åker buss/tåg, jobbar, äter, duschar och sover.....=) Men är iofs ganska tillfreds men ändå, haha...inget att berätta för barnbarnen!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback