Rain keeps falling....

Vaknade och trodde att jag var hemma men TOK, jag var ju här på jobbet...tokeli tok!Ville verkligen bara dra täcket över huvudet och somna om, i vanlig ordning lekte jag med tanken men ja, ni förstår ju hur det skulle se ut när mina kollegor kom till jobbet.

Idag ska jag göra något som jag bävar lite för. Klockan 10 idag, hmmmmmm. Jag ber att alla håller tummar, fötter, vad ni vill...bara ni tänker på mig och sänder mig positiva tankar just vid denna tid. Berättar i e.m vad det är jag ska göra. Jag tror ivf att jag är redo men det trodde jag sist med...=) och då blev det pannkaka med sylt!

Jobbar till 16.30, inte van vid att långa dessa pass längre, brukar få gå hem vid 11 när jag sovit natt, puh!Kommer bli en lååååång dag i Sherwood skogen!Och regnet faller, fan när är den här tropiska regnperioden slut egentligen?

Dagens låttips: Jag har inte denna låt, gillar den inte heller men det får bli The greatest med R Kelly, i Fredrik och Filip version. Jag får sjunga den själv, yiihaaaaa!PEPP PEPP PEPP på mig...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback