Prommis i Ghettot

Gud, det var asgott att komma ut och röra på sig här, Televinken är ju born and raised här i ghettot så han kunde visa mig runt. Finns jättemycket fina hus här nära där jag bor...så det var mysigt att komma ut!Inte alls så kallt idag!

sen jag kom hem har jag inte gjort många jota, nix pix päron alltså, jag har skrotat omkring här hemma, legat på soffan och kollat på Tv och så...borde verkligen städa och greja här hemma men orkar fasen inte. det får bli ett projekt imöra eller i övermöra....

Kvällen blir nog i samma anda som dagen, att göra inget är en konst det med. Asgott säger jag, Imorgon blir det ju jobb så tycker man får vara lat då och då....

Så ska fortsätta göra inget nu, hihi.....

X

Kommentarer
Postat av: Jonasemma

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback