Pauls kulor...

Jag hade fått information att stället vi skulle på Afterwork igår hette Pauls kulor, tyckte det var ett lite udda namn då man osökt kommer att tänka på något annat men ja, det var tydligen djungeltelegrafen som skickat fel namn, Stället hette Pauls biljard. Hade grym tacobuffé I must say. Det var en lagom kväll så, jag smuttade Cola light och var glad medan de andra tog sig en och annan öl.

Sen spelades det såklart lite biljard. Inte jag dock för jag har aldrig riktigt fattat den där grejen, tycker det är krångligt, svårt och nej, inte min grej. Så jag tittade på istället. Var rafflande vill jag lova (eller ja, starka ord men kul ivf). Vid halv tio snipan så gjorde jag kväll, som den mogna kvinna jag är.....sova var det bästa jag gjort på länge....sussa gott gott gott!

Nu är det en stund kvar tills arbetet kallar, sen är det jobb tills imorgon kväll 19.00, så jag har mest jobb i mina tankar, haha!men det brukar gå fort om man håller sig sysselsatt! Vi ska äta tacos ikväll så det blir mysigt!

Dagens låttips: KoRn- Y'all want that single och A.D.I.D.A.S, gamla godingar!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback