På väg....

En dag till på jobbet, sen ska jag banne mig ha en vilsam helg...ja, en fest har jag att gå på så inte helt vilsamt men ändå. Börjar dagen med en lista, jag älskar listor, det är verkligen så himla kul, haha.....=) TOK TOK!Så nu ska jag till jobbet och vara effektiv, keep u posted!

 Är du kär? Livet är jag kär i mer eller mindre!
Är du en sportfåne? Ja, heja heja!Inte kanske en fåne men intresserad ivf!Jag hejar på ÖSK i fotboll, Brynäs i hockey, Saik i bandy, Sverige i alla sporter och mig själv såklart, tiihiii!
Är du likgiltig? Nej, verkligen inte men vissa dagar så!
Är du röksugen? Nej, me don't do that shit!
Är du rik? Nej, men jag kan tro det ibland.
Är du fattig? Beror ju på vem man jämför sig med. Jämfört med barnen i Afrika är jag loaded men jämfört med många andra är jag nog fattig. Men alltså, jag har så jag klarar mig. Nu blir det heltid så snart är jag loaded med, hihi....
Är du trött? Ja, jag är alltid trött, skulle kunna heta trött istället för Karin
Är du shoppingsugen? Det är jag alltid, shopping är gott men icke denna månad, bara betala räkningar tänker jag men ja, ni vet ju...
Är du töntig? Töntig, ja visst.
Är du ressugen? Ja, gud det är jag alltid. Min resespargris står här och fylls med mynt.
Är du skolsugen? Där har jag just kommit ifrån, nu är jag jobbsugen.
Är du irriterad? Idag, nej! Är vid gott mod!
Är du festivalsugen? Nej, jag är mer än konsert tjej, Hultsfred en gång och jag vill nog säga aldrig mer. Om man hade lekt finn fem fel på Hultsfred när jag var där hade jag varit ett.
Är du alkholsugen? Nej, jobbet har gett mig ett osug på obestämd tid, men i helgen är det ju fest, får man aldrig vara ifred, haha!
Är du saknad av nån? Vill hoppas och tro det ivf
Smeknamn? Karran är nog mitt vanligaste, har även Karlsson som är en lång historia då det inte är mitt efternamn.
Bästa åldern? Nu, blir bättre och bättre dag för det vet ni väl!
Bästa tidningen? Jag vet inte, läser sällan tidningar men typ GP är ju käck
Hur sminkar du dig? Beror på, ibland bara mascara ibland på med hela pannkakan
Höstens accessoar? Smycken av olika slag. Gillar ju örhängen mycket.
När stal du senast något? Jag stjäl inte..
Hur många timmar sov du inatt? Runt 5,5 tror jag...
Vilken film såg du senast? Var nog the Kill Bill
Vilken internetsida besökte du senast?
www.blogg.se
Vad sa du senast till vem? Jag pratade med konstapeln K igår kväll, senaste samtalet. Vi sa mycket!
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Bladet, han hade ont i magen....
Vad gjorde du i förrgår? Jobbade
Vad har du gjort idag? Gått upp.
Vad ska du göra idag? Jobba
Hur många msn-kontaktetr har du? Nog, cirkus 60
Vilket land besökte du senast? Australien
Hur många snälla känner du? De är många
Vad såg du senast på tv? Slötitta på allt möjligt, eller ska jag säga mögligt, muhahahah
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Har ingen, torrt va?
Senaste köp? En Loka smultron och en morgonrock då....fy för mig.
Vad har du dåligt samvete för? Det finns mycket....typ att jag inte gör som jag borde
Vad har du för skor? Idag är det mina vinterskor som ska på. Kan ju inte redogöra för alla mina skor....
Vad har du på dig nu? All dressed in black
Vilken musik har du lyssnat på idag? Muse och The Killers
Är du vegetarian? Nix men äter ganska lite kött
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej.
Vad heter dina kusiner? Har många 9 stycken, de heter Daniel, Evelina, Elias, Petrea,Hanna, Jonas, Anna, Agnes och Erik. Hoppas jag inte glömt någon,hihi.....
Är du feminist? Japp
Vad drack du senast? Loka smultron
Gillar du att laga mat? Nja, sådär, om jag har tid och lust!
När sjöng du senast? Nyss, till en go låt, hihi
Håller du det städat? Jag försöker men ibland failierar mina planer om renhet! Nu är det okej, behövs nog ett litet ryck här i veckan!
Vad gör dig lycklig? Min familj, mina vänner och livet i övrigt.

Ha en braig dag!!!

X

Kommentarer
Postat av: Lavranssara

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback