På tal om listor...

Längesen ju, här kommer en, en lång en!Hehe....me like me like!Enjoy!!!

Höger- eller vänsterhänt: Höger, fast äter som en vänsterhänt, tok va?
Humör just nu: Är trött ett humör? Jag är alltid trött. Jag är ivf på bra humör idag!
Favoritgodis: Saltlakrits i alla former (gör ett sånt där Homer Simpson ljud)

Är det nåt du absolut inte äter: Nej, det mesta går ned.
Kläder just nu: Min rosa fina morgonrock.
Musik just nu: John Mayer-Vultures
Vad sa du senast: Pratade in på Js telefonsvarare om Mamma Mia
Sommarplaner: Gud, så långt har jag icke tänkt.Vad hände med Carpe diem?

Fisk eller badkruka: Mellanting
Längd och vikt: 162.5 cm (den halvan e really important) Vikten varierar mellan 50-60 kg
Hur många kuddar: Tre, plus två kuddar att ha när jag läser och tittar på TV
Favoritväder: Solsken i alla årstider
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, MP3 och en kompis
Spelar du nåt instrument: Nej, hade en strålande karriär på Örebro musikskola med tvärflöjten men la ned när jag insåg hur dålig jag var. Motivationen fanns inte där...

Morgon- eller nattmänniska: Jag är trött på morgonen och kvällen så inget av det, haha.
Sparare eller slösare: Slösare fast jag skulle vilja vara sparare.
Vem är viktigast för dig: Men gud, omöjligt att svara på men familj och vänner
Bästa film: Svårt, kan jag fundera ett tag? Det är så många...
Tror på liv på andra planeter:
Nja, vet inte. ET är ju dock söt.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, det gör jag. Det var tider mina vänner.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej du, det var som sagt var tider…
Har du några homosexuella vänner: Ja, det har jag.
Tror du på mirakel: Nej, vad skulle det vara för något?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det vill jag tro men ibland undrar man ju...
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja i omgångar, ibland kan jag vara the royal bitch utan tolerans men för det mesta ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej gud, så bitter och cynisk är jag inte än (men snart kanske, haha)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill ha tre små knattar, en flicka och två pojkar om man får önska.
Bio eller promenad: Båda säger jag. Jag och M ska se Babel ikväll, gott mos.
Är du kittlig: Ja, väldigt på en del ställen
Snarkar du?: Gnisslar tänder som en gnu, snarkar också lite då och då har jag hört men det förnekar jag...
Stjärntecken? Los wave
Rädd för insekter? Inte rädd men de är äckliga, hihi
Äckligaste djuret: sniglar, fy fabian va de är äckliga....
Största svaghet: Det är svårt för mig att avgöra själv men min osäkerhet tror jag. Och att jag är en hamster som stressar upp mig.
Det här är jag bra på: Jag är bra på att prata, få människor att skratta och jag är bra på att vara Karin!!!
Bästa bok?: Finns ju grymt många, sista lästa hette Box 21, riktigt bra.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hade varit ballt att kunna flyga
Vad vill du jobba som? Socionom, och det gör jag ju, hihi
Chips, morötter eller godis? Chips chips chips....=)
Pizza eller hamburgare? Pizza är gott!
Skriver du dagbok? Har gjort, de är by the way missing in Örebro, hehe...som om ni hittar en kartong med mina dagböcker säg till.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har en tatuering på foten, är sugen på mera. har ett storslaget projekt på gång som involverar en döskalle och en rosett, kommer bli hett hett hett! Piercing är det nog bra med.
Stökigt eller välstädat? Vill ha det städat men just nu är det stökigt både i huvudet och hemma trots min ambitiösa städning. En utgång ställer till det.
Gungar du på stolen? Den har hjul så det skulle kanske bli very very dumt.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Hmmmm. Nja.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger va?
Hur är din drömtjej/kille? Ja, jag har många krav men killarna jag träffar uppfyller aldrig riktigt de kriterierna, haha.
Hur många syskon har du? Två, två bröder.
Vad är du mest rädd för? Att hemskheter ska drabba mig och de runt mig som jag älskar.
Är du rädd för blod?: Nej, jag är Draculas syrra., hehe...
Saltar du på maten?: Det händer, smakar först, saltar sen.
Gillar du att sjunga?: Gud ja, jag sjunger nästan jämt. Jag är som en levande gående musikal.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?: Teater estet. För jag ville bli skådis...
Anser du att du är stark?: Fysiskt nej, mentalt ja.
Brukar du sola?: Ute i solen ja. Solarium, inte ofta alls.
Vad gör du om du får hicka?: Försöker slå vad med mig själv om när den ska sluta.
Har du en besatthet?: Ja, jag är ett riktigt psycho, kan bli besatt av det mesta, haha!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback