Oväntat besök

Det var icke igår jag var ledig så idag ni!Jag vaknade och kände den gamla hederliga Fröken stress komma krypande. Hon kommer på besök både väntat och oväntat med jämna mellanrum. Hon kommer då med en resväska packad med massa måsten och känslor som gör en orolig.

Idag bestämde jag mig för att istället för att följa med Fröken stress upp i limningen gav jag stressen fingret och sov lite till. Stressen tror nämligen att hon kan förföra mig och leda mig in i fördärvet men där har hon fel!Jag kommer från och med nu vägra att beblanda mig med henne och hennes förehavanden. Skräddaren säger NEJ (varan TV)!!!Sen får vi se hur länge det håller...känns som jag har försökt ta ut skiljsmässa från denna damen förut....

Så idag är det stressfria dagen, vet inte hur det funkar än men jag gör saker i min egen takt idag. Känns ändå som jag fått mycket gjort; har städat, varit social med mor och vänner på msn och nu lagar jag lunch. Klockan är ju bara tolv så tycker ändå att dagen än så länge är trevlig och behaglig....Eftermiddagen kommer tillbringas på körskolan, första ska jag brumma lite och sen blir det teori!det känns stabilt....

Kvällen avslutas hemma hos J som just flyttat, ska bli kul att se hennes nya lya, de ska måla där idag så kan nog bli fint!Tok tok, så denna lediga och stressfria dag har potential att bli riktigt bra!

Dagens städlåt:  Muse- Supermassive Black Hole

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback