Negativa vibbar....

Vet ni hur det känns när man gör något och man känner negativa vibbar från andra håll?

Idag var jag på en anställningsintervju och det jobbet är det sista jobbet jag någonsin kommer få i hela världen. Jag kände bara hur en av kvinnorna vid första anblick tänkte... NJET. Jag blev lite lätt nervös av detta och jag tror inte jag gjorde det bästa av de bästa anföranden i mitt liv. 

Jag själv hade inte sökt detta jobb utan blev uppringd för någon annan rekomenderat mig, men de som hade rekomenderat mig hade ingen koll på läget för jag var inte kanske riktigt rätt för detta jobb men ändå, de ville nog ha någon med mer erfarenhet. Men då behöver man ju inte kalla mig på intervju. Jag undrar också en sak, hur ska man kunna få erfarenhet om man inte får något sådant jobb?haha....en ekvation som icke går ihop ju...

Ett råd mitt herrskap, förbered er!Jag var bra förberedd om man jämför med andra gånger men inte nog, jag babblade på om allt och inget och det är ju icke bra!Jag fick ivf fram några av mina starka sidor....typ att jag kan prata för mig....eeehhhhhh.....

Nu sitter jag här hemma, trött och dan. Jag tror detta mörker gör oss svenskar till zombies över denna årstid. Okej att jag alltid är trött men alltså mörkret gör mig maniskt trött. Skulle kunna sova hela fucking tiden....

Sen var det dära med shopping, jag har gjort det igen. jag kunde inte låta bli men var tvungen att köpa den, en sådan fin morgonrock, den var så fin sååååååå.  (Hyllan M, det var en sån som du fick på din 25 års fest,tok). den var jättefin och jag har verkligen behövt en morgonrock länge, eller nåt.....ska ivf duscha varmt och länge idag och använda min nya morgonrock, yihaaaa!Men nu...nu är det shoppingstopp!

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej du, kusinläget påminner om ditt. Igår övertrasserade hon sitt konto.... men hade med sig både nya jeans och tröja hem. "jag behövde dem verkligen"

Postat av: Karin

Moster: ja, som sagt var vi är släkt, haha!Men övertrassera sitt konto så här tidigt i månaden, hmmmm....det har inte jag, fast i denna takt, snart....

2006-11-02 @ 19:52:56
Postat av: Moster

Hon får ju ändå mat av sina föräldrar.

2006-11-02 @ 21:54:03
Postat av: Karin

Moster:gud vilken tur, annars hade hon fått mat här...=)

2006-11-02 @ 22:25:28
Postat av: Birgerveronika

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2009-03-17 @ 10:19:29
URL: http://birgerveronika.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback