Min kärlek, mitt hjärta tillhör dig....

Jag behöver inte säga så mycket mer om gårdagen, mitt inlägg inatt säger allt det som jag inte orkar skriva. Det var en kväll, ingen kväll jag kommer minnas, punkten sluten....nu blir det vita veckor här framöver, alkohol är överskattat, kunde like gärna varit utan igår....

Jag vaknade imorse klockan åtta av ett sms från I som just nu är på Nya zeeland, hon var på konsert och såg min kärlek, mitt hjärta min idol av idolerna....

JOHN MAYER <3

Det var lite smärtsamt då hon ringde och jag fick höra my stupid mouth, jag hade gärna, mer än gärna varit med I där och fått sjunga med. John Mayer är riktigt bra för er som inte är polare med hans musik, han har släppt tre skivor och de är från början till slut riktigt bra!Han går att lyssna på i alla väder med eller utan kläder!

I skickade några bilder hon tog på honom, han är fiiin som socker....hon sa att han var sugen på sin gitarr, det syns, hihi.....=)

 Foto: Ida Dahlström

Nu ska jag ut och ta en prommis med Televinken, kommer bli gott att få röra sig, det var sol nyss men den försvann!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback