Love ya and leave ya!

Nu ska jag lämna eder för att åka till jobbets stora famn....ger er en liten lista att tänka på!


1. Ta några låtar på en playlista.
2. Gå framåt för varje fråga.
3. Svara även om svaret inte stämmer överens med verkligheten.
4. FUSKA INTE!

1. Vem är mest lik dig?
KoRn (Tack för den, då är jag bra ful!)
2. Vem är mest lik din mamma? Alanis Morrisette (nja, jag vet inte...)
3. Vem är mest lik din pappa? Lit (Pappa är icke svart hårig och tatuerad men annars så!)
4. Du vore ett perfekt par med – Sheryl Crow (Ja, då var man Lesbisk, då vet jag det)
5. Du skulle lätt bli bästis med -  The Game (usch, han är jag rädd för...)
6. Ni skulle avsky varandra, du och – Live (de verkar snälla men under ytan kanske)
7. Du drömmer om att träffa – Bon Jovi (Oj,det är ingen som ligger på önskelistan men men)
8. Du har vilda sexfantasier om – Eskobar (Rätt söta iofs)
9. När du träffar dina vänner så brukar ni prata om – Matchbox 20 (Brukar vi det?)
10. Vem har världens vackraste röst? Oasis (De är bra men inte vackrast röst!)
11. Vems röst vill du ha? Kelly Clarkson (Faktsikt skulle det icke skada!)
12. Om du var tvungen att ha en röst i huvudet för resten av ditt liv, så skulle det vara denna persons/dessa personers röst/röster - Lostprophets (Nej, gud va tradigt)
13. Du tror att du är släkt med – Puddle of mudd (Haha, amerikansk släkt!)
14. Du skulle vilja ha följande artist/band som spelade på din nästa födelsedag – Craig David (Nja, det tror jag inte heller men om han kom så!)
15. Du dansar bäst när du hör denna person/dessa personer – Nine days (Är ju inget party party)


Kontentan, inga bra svar alls!

X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback