Livet utan blogg

Hej!

Idag ska jag inte blogga, eller hihi, det gör jag ju nu...men kommer inte ha tid med mer idag.

dagens ser ut som följande:

1. Jobba, idag på schemat står bland annat dans, jesus!
2. Träffa the girls efter jobbet
3. Gå och se alla våran Carl-Einar på aftonstjärnan, jag längtar.......han har varit min idol sen jag var tonåring, han är grym!Så det ska bli skojsigt!

Så idag blir lite av en bloggfri dag....ivf till jag kommer hem ikväll,hihi.....

ha en bra dageli dag!

X

Kommentarer
Postat av: Moster och morbror

vi är extremt avundsjuka här hemma i soffan. vi vill också se på Carl-Einar. Hoppas du hade kul!

2006-11-24 @ 21:05:19
Postat av: Karin

Moster och Morbror:Ja, ingen kommentar behöver skrivas, han är verkligen ett geni!Nu har de ju släppt extra biljetter, skaffa de....=) Soffan är inte illa heller!

2006-11-24 @ 23:11:56
Postat av: Chrismarlen

Great site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback