Kvällens tips....

Ja, kvällen blev en kväll som inte kommer gå till världshistorien som den roligaste. har inte gjort många knop. Sitter nu ny-balsamerad och shamponerad i min nya fina badrock, gud va fiiin och mjuk den är....jag känner mig harmonisk och sinnesro har infunnit sig, hihi.....=) Jag var helt enkelt tvungen att inhandla denna morgonrock för mitt välbefinnande ju....

Har pratat i telefånen med M, P och Konstapeln K med, det hinner hända mycket på några dagar så gäller allt att hålla sig uppdaterad!

Ville tipsa om en bok jag just läst ut
Stieg Larssons-män som hatar kvinnor!!!Det var spänning och twister om vartannat, jättebra!!!Jag rekomenderar den starkast. men läs den inte i ett mörkt rum, hihi.....då blir man rädder!Är det någon som har några goa boktips till mig?Jag är sugen på lite nya böcker...och vill ha tips!!!Är egentligen inte ett stort fan av deckare men lite då och då, jag är nog en dramatjej tror jag.....om man nu måste vara en typ av tjej....ja, ni fattar!

Kvällens fem mysiga låttips:
                                                     *The Killers- When you were young...vilken låt gott folk!!!
                                                     * Justin Timberlake- Losing my way...Groovy
                                                     * Veronica Maggio-Dumpa mig...Småtrevlig lite melodi som är trallvänlig
                                                     * Muse-Starlight..pampig låt
                                                     * New found glory- Familiar landscapes..tror det är 2006s bästa låt!


Nej, dags att käka en morot och fundelura lite på livets stora gåtor i min kammare!God natt!

X

Kommentarer
Postat av: Moster

the Killers är bra säger sonen. Du ser så mycket ni kusiner har gemensamt trots åldersskilnad och så :)

2006-11-02 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback