Kolsvart

Hej hej, hemskt mycket hej!

Här är det kolsvart ute, ser fan inte många centimeter framför näsan. Atta komma ur sängen var ett helt projekt. Jag försökte förhandla med mig själv men tyvärr, har man arbetstider så ska man måste gå upp hur gott det än är att sova. Men gud va gott det hade varit att stanna i sängen...sov som en gris, känns bra att jag börjar komma in i en rutin att sova här på jobbet. Sussar på så gott så...

Idag tänker jag toka till det och kompa ut en eller två timmar, har några timmar på  lager förstår ni, det ska bli asgott. Iofs jobbar jag med M, hon och jag går väldigt bra ihop och har kul ihop men jag måste ju hem, har ju ett party to go to ikväll. J har inflyttningsferre ikväll, jag ska dit (vara nykter dock då jag jobbar imöra) och visa var skåpet ska stå, PARTY PARTY säger jag....

återkommer...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback