Knäckta finger och drama drama drama!

Gud, nu är det kallt. Nu när klockan ringde på jobbet (6.30) satte jag en tass utanför sängen och trodde den skulle frysa fast i golvet. Mitt jobb är i ett gammalt hus och värmen är lite si och så...

Sen när jag skulle gå ut och hämta tidningen så frös snoret fort (är det någon mer än mig som vet varför det känns som om snoret fryser i näsan, eller är det bara jag som är med om den sensationen?) och jag tror på allvar att jag hade kunnat knäckt av mina fingrar för det var så kallt.  jag sprang för att hämta tidningen alltså, sen sprang jag för att låsa upp några dörrar, hihi!Nu överdriver jag som jag alltid gör men min point är att det är mycket kallt!

Natten har varit orolig, sover aldrig så bra på jobbet. Inatt var det drömmar som var knepiga, men det var liksom en lång sammanhängande som utspelade sig på olika platser. Jag var med om en båtolycka, träffade en kille där som räddade mig. det visade det sig senare att han var en psykopat och drömmen slutade med att han kom in i min lägenhet (som jag delade med Jo-flow och Afrot) och försökte strypa mig. Då vaknade jag....Under hela drömmen hade jag ett stort afro med, blont afro som jag hela tiden var tvungen att frisera.....och klippa luggen.

Drömtydning please? Ibland tror jag att drömmar betyder men ibland är det skrämmande att tänka den tanken =)

Dags att jobba, sen blir det övningskörning.....

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Dromtydning? Dax for en permanent manne? :P

Postat av: Rayanmaia

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2010-06-25 @ 11:54:07
URL: http://rayanmaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback