Klarat teorin!!!

Idag hoppas jag min dag blir mindre tråkig, ska se till att få lite arbete ur vägen....men jag e lite halvslö, sov som en gris inatt, var tungt när klockan ringde vid 6.30!Anyway....

Jag gjorde ett körkortstest på
Expressen. Jag blev godkänd, yippie!!!;


Hej Karin, här kommer ditt resultat ifrån körkortstestet som du har gjort på Expressen.

Namn:Karin
Datum:2006-11-12
Test (B):Behörighet Bil
Tid:4 (av 14 min.)
Frågor:18 rätt av 20
Resultat:Godkänd

Så nu är det bara uppkörningen kvar, haha!Lätt prov, antar att såna här frågor inte kommer på det riktiga provet...men gud va gott om!!!

dags att jobba på lite, ha nu e bra fars dag!!!!

X

Kommentarer
Postat av: sara

jag var tvungen att göra teset också och se om jag minns nåt och fortfarande ska vara ute i trafiken.. Fick 16 av 20 så det är okej.. Kanske dock är så att det är lite svårare frågor på riktiga testet, men du är iaf på rätt väg!

2006-11-12 @ 12:03:53
Postat av: Karin

Sara: ja men gott mos, då vågar man åka med dig i bilen, hihi!

2006-11-12 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback