Känslor högt och lågt....

Ja, ni. Jag skäms nästan. Dels för att jag för några dagar sen skrev något om att man inte ska lägga ned så mycket tid på Idol utan på större saker i livet men idag gott folk...

Jag har inte PMS men beter mig som det, jag blev fan tårögd under Idol, kände mig så emotionell när både Markus och Erik trallade på. Kände mig nog mest ensam i hela världen för några ögonblick med....men det gick över snabbt igen när jag tänkte på alla jag har runt mig...

Var är min prins som ska sjunga lady in red (pink får det bli i mitt fall)? Tacksam för svar....Haha...

Nu ska jag släcka ned detta bygge och sussa....=)

Ps. Grattis S som fick jobb idag, det är du värd även om det blir tomt utan dig gullan Ds.

X


Kommentarer
Postat av: Konstapeln

Idol i dag var verkligen kärlek, tårarna sprutade.
Love u baby!!

2006-11-17 @ 23:23:03
Postat av: Karin

Konstapeln: I feel it in my fingers, i feel it in my toes...=) Ja ,lööööööv va det!Love u too!Pussen!

2006-11-20 @ 07:19:30
Postat av: eremo

ja jag var precis likadan.
bölade som en gris.

2006-11-20 @ 10:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback