Jul, jul strålande jul

Jag bor ett stenkast från IKEA, jag brukar hålla mig där ifrån, för om jag går in där kommer jag säkerligen ut med en soffa, två kök och en massa annat trevligt som jag inte behöver.

Men idag på min lediga dag ska jag pallra mig dit och köpa julpynt och grejer. Jag ska säkert köpa en massa annat med om jag känner mig själv men men. Tänkte att jag faktiskt skulle pynta och göra fint för en gångs skull innan julen är här. Jag har ju aldrig varit det största fanet av jul, mycket press och ångest i jultider men denna jul blir nog annorlunda. För i år slipper jag pressen kring julklappar. I år ska jag fokusera på maten istället, hehe....=) Således tänker jag göra julfint med, yippie!Tänkte gran ett tag men  alltså, jag bor på 25 kvm, i så fall få granen sova med mig eller något....får fundera lite på det.

Så IKEA nu du, nu ska det shoppas, ska kolla mitt konto först, hihi.....

Men innan IKEA blir det brummeli brum på bilskolan och teori!Ingen ro och ingen vila här inte....

Morgonens låttips: Mcfly-the guy who turned her down =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback