Jag vill vara Mat-Tina

(Två missade samtal och ett sms, det var kanske inte vad jag hade hoppats på men någon tycker om mig ivf...haha)

Ibland önskar jag att jag var som Mat-Tina. Jag önskar att jag skulle kunna glädje över att laga mat även till mig själv. Jag är säker på att Tina kan svänga ihop något gott  med ingredienser som Cornflakes, Kaviar och Lök. Sen är hon alltid så jävla käck, kanske ska börja med att vara så käck i köket så kanske det andra kommer på köpet...=)

Jag känner mig alltid begränsad med mat. Iofs har jag lite mer i mitt skafferi men inget som jag orkar eller känner NÅGON inspiration för....Så får se vad jag orkar få till.....nåt måste magen få ju, tok....

fredagen var här igen, gud va gott. Ikväll ska me, myself och I umgås!Yay

X

Kommentarer
Postat av: Loookusa

Hi! Your website is really interesting! I like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback