Jag känner mig blåst på konfekten

Alltså hallå. Nu är jag lite fundersam. Kanske är jag dum eller något men jag trodde någonstans att popcorn och micropop var nyttigt....

Men idag när jag kolla på mitt nyttiga snacks innehåll, som jag bara köpte för att vara nyttig (Alltså micropop, stod där med chips men fick gott ställa tillbaka de) Så är det asamycket kalorier. ja, nu låter det som jag räknar kalorier, det gör jag icke men jag har liksom trott att jag varit nyttig. Vilken blåsning jag åkt på,haha.....Men vanliga popcorn måste va nyttigare ivf va?För i micropop antar jag att det är massa skumma saker...Det är dagens lärdom ivf....

Nu har jag tvättat klart, är lite uttråkad, har massa saker jag skulle kunna gö men inget roligt...så sitter nog här vid min dator Brum en stund till.....han håller mig sällskap, tråkigt bara att han inte är mjuk och go, då hade vi kunnat kramats med, tiihiii.....

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du poppar vanliga popcorn i liiite olja sa ar det inte speciellt onyttigt. Och fasligt gott! Jag at sjalv popcorn igar, men har i Kambodja sockrar man dem istallet. Snacka om snuvad pa konfekten! Kramis. :)

Postat av: Karin

Linda: I guess so, jag får poppa själv helt enkelt men då måste man nästan ha en popcorngryta för annars förstör man ju kastrullen, tok tok!

2006-11-05 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback