Im alive!

Sitter här på jobbet, ,livs levande!jag dog inte på kuppen även om det var nära stundtals, haha.....

Ja, jag trodde ett tag att jag inte skulle överleva, när jag kom till bilskolan och fick se min lärare blev jag lite rädd. Han ser ut som en brottsling med skägg och jag hade nog kunnat se honom som en klient, tokmen han var hur grym som helst, rolig att prata med och han kommer jag kunna lita på. Köra bil då? ja, jag fick ju inte ge mig ut på E20 precis utan det blev en parkering, det räckte gott och väl.Det var ruskigt skrämmande att köra bil men kul samtidigt. Jag tro verkligen det handlar om min inställning, jag måste peppa mig själv mycket mer att jag KAN!För det vet jag att jag kan....

Ja, vi övade lite på de mest basala prylarna, fick lära mig var allt sitter på en snygg ford, växelspaken, hur kopplingen funkar, friläge och dragläge och allt vad det hette. ja, sen rullade vi omkring lite. Ja, jag var lätt hysterisk som jag blir men han såg allt till att jag sansade mig. Så det här kommer bli bra tror jag......måste köra mycket hemma med tror jag, så det ska jag styra upp....

På jobbet fortsätter cirkusen, men idag fick jag verkligen lätta mitt hjärta och verkligen säga hur jag upplever jobbet nu. Kändes gott mos, behövde få säga att jag känner mig lite lost och förvirrad och inte alla gånger är säker på hur jag ska handla. Så nu är jag redo för natten som komma skall.

Så nu är det dags att ta tag i saker, ska värma på en kalops och umgås med mina kvinnor.....=)

Kanske hörs lite senare.....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback