I ottan

Gomorron gomorron, här sitter jag i arla morgonstund...sovit som en stock för att varit på jobbet, där brukar man vara lite på spänn men icke icke, jag somnade verkligen så fort ja la ned mitt huvud.Som en liten gris...nöff nöff!

Idag har jag alldeles för många måsten inplanerade och tänker således ställa in lite av sakerna. Jag slutar 11 och har sen saker exakt hela dagen fram till sent ikväll, Det är roliga saker men blir ändå inte kul när man helst av allt vill hem och kosla. Jag ska jobba precis hela helgen och som det känns nu är jag redan överarbetatd, innan helgen ens börjat, haha....så idag blir det kill your darlings. Ja, inte bokstavlingen att jag avrättar mina vänner men får nog stryka några aktiviteter så jag hinner andas med....TOK!Vännerna kommer ju finnas kvar, så vi får leka nästa vecka!

Nu är det dags att äta frulle!Tjingeling och ses senare....

X

Kommentarer
Postat av: Syedmolly

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback