HIPP HIPP HURRA <3

Jag vill avsluta kvällen med att gratulera farmorn som fyller 76 år....Hon är guld värd och jag känner ingen som har ett sånt stort hjärta. Jag är så glad att hon är min farmor och tycker om henne otroligt massa mycket mest!

HIPP HIPP HURRA TILL HENNE! 

Så en skål till henne och en god natt till eder andra!



Ja,mitt folk. Denna bild är tagen just efter jag kom hem från Aussie sist, jag och L var ute och gjorde stan. Vi blev dåliga av nåt vin (Dålig ursäkt kan man tro men icke, vi drack inte mycket, ja vi drack kanske inte lite heller men inte spy mycket) och spydde båda som grisar, sen gick jag hem till Dirty D och hångla tror jag allt, haha...

Nu vankas SM i att sova, jag tar täten.....

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var en kvall som hette duga! Re-run nar jag kommer hem bejb (fast utan daligt vin!). :D

Postat av: Karin

Linda:Klart det blir en re run, utan dåligt vin och Dirty D, haha....längtar redan mitt hjärta!Pussen...

2006-11-26 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback