Highway to hell

Akta er! Nu är jag på G, haha....Idag fick jag köra på en väg med andra trafikanter, de var inte många men ändock!Idag var första gången jag kände att jag kunde slappna av relativt. Jag och körskolläraren pratade om relationer, barn och annat när jag körde runt i området, hihi....så det kändes stabilt. men då och då var hon där, fröken stress alltså. Men som sagt var, idag kunde jag lugnt vifta bort henne!Så det var kuligt värre...sen pluggade jag teori efter det, fan så jävla mycket regler och shit. Kunde man inte gjort allt enklare, vad sägs om gatans regler? De kommer jag följa, hehe....

Nu ikväll har jag varit hemma hos J, vi har dragit ned tapeter från hennes köksväggar. Det var ett jäkla jobb och då var jag inte ens med från början, haha...jag målade lite med, tok!det var ivf mycket trevligt. det var jag, J, U och L. det blev en del flams och trams där, jag skyller på ångorna från färgen!Vi hade på fotbollsgalan i bakgruden för mina gamla idoler Take that var ju med....

plötsligt stod de där på scenen och jag blev 14 igen, guuuud jag ville bara skrika och vara ung igen!De har ju verkligen snyggat till sig de där grabbarna, Mark Owen var lika fin som vanligt, det vill jag säga. Förövrigt har Mark Owen en delfin tatuerad på magen, om någon ville veta!Ja, usch han är skamligt fin.....Bilden jag tagit fram kanske inte var den bästa men något att titta på. Genast känns det som min blogg vänder sig till tjejer i yngre tonåren, haha!

From me to u!

 Bild: Aftonbladet

God natt!Dröm söta drömmar, det ska jag!!!

Mark+ Karin=Sant  <3

Kommentarer
Postat av: eremo

Mark ser ju helt weird ut ju!
Tacka vet jag Gary!

2006-11-14 @ 09:10:42
Postat av: sara

jo, take that är ju alltid take that.. Men jag saknar Robbie! det går inte att komma ifrån att han var den stora stjärnan..och fortfarande är!

2006-11-14 @ 11:25:16
Postat av: Anonym

Eremo: Snacka inte skit om Mark, han e ju sååå fin. Tyvärr är han upptagen med barn men det ska la inte stoppa en...

Sara: ja, Robbie gjorde ju sin del i TT men tycker de e söta utan honom med, hihi....

2006-11-14 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback