Helvetespasset...

Klockan tio idag börjar helvetespasset. Jag jobbar fram till klockan 16.00 på lördag, det är många timmar. Ni kanske förstår att man inte är så sugen på att åka till jobbet då jag vet vad som ligger framför mig. Jag kanske ska ska tillägga att vanligtvis jobbar vi inte sådana tider men jag måste komma in extra då jag har en behandlingsträff att vara med på, tok.

Men dagarna brukar ju gå fort, så får hoppas det....har mycket att stå i vilket är gott,yay!

Det där luddet från morgonrocken börjar bli ett problem, fan det är överallt känns det som. Mitt hus är nedluddat från tak till golv, undrar om det blir bättre efter några tvättar. Annars blir jag orolig....hmmmmm

Dags att äta frulle och sen bege mig mot landet där borta!Arbetslandet här kommer jag.....

Morgonens låttips: Pete Murray.-Better days, en going från Aussie,släppt två skivor, denna låt är från senaste skivan. Gott mos!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

jag har tvättat den en gång + att jag faktiskt tumlade den fast man inte ska
du måste ju tvätta den en gång iaf.
den är mkt bättre efter det.

2006-11-20 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback