Härliga dag...

Varför blir det tyngre och tyngre för varje morgon som går?Mörkret är på gång, är la det...

Idag kändes det som någon slagit mig riktigt hårt i huvudet och att komma upp var en kamp. Jag tog en kroppsdel i taget, tog tid ska ni veta. Men upp kom jag....funderarde länge och väl om jag skulle ringa min körskollärare och säga att jag drabbats av Ebola men med närmare eftertanke kom jag på att det är nog klokt att köra...enligt min varannan teori ska det gå dåligt idag, vi får la se!

I em-kväll-natt jobbar jag. Huga huga fäbodstuga.....

Ha en bra dag!

Morgonens låttips: Weeping willows-Broken promise land

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

en lång dag på jobbet igen och mörkret på morgonen blir bara värre, jag håller med dig. Fast nästa vecka är det första advent och då blir det så mysigt med alla ljusstakar och man kan dricka glögg och käka pepparkakor och en massa sånt mysigt...

2006-11-22 @ 17:41:50
Postat av: Karin

Jag håller med dig vem du nu är....

2006-11-22 @ 18:55:38
Postat av: sara

det var visst jag..måste ha glömt namnet, Jag skyller på mörkret!

2006-11-22 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback