Glad i hågen!

Rapport här från jobbet, dagsformen är fortfarande god, ser inte dubbelt än och känner mig gott till mods. Dagen har flytit på bra måste jag säga men iofs har jag många timmar kvar....

Nu bakar de julgodis här på jobbet när jag har rast. Gud, lugna ner er ett kilo eller två. Igår på Lindex var det julmusik, det är juldekoration,julbord, julklappar ja vad du vill och fan lite där till. Jag kräks redan på jul. Alltså den här julhetsen som vi pysslar med är inte bra. jag ogillar jul starkt på grund av alla måsten. Har valt att vara på andra sidan jordklotet två år i rad för att slippa all stress och press kring den här förbönade julen....jag tycker att jul ska va en rofylld tid med nära och kära inte en högtid då vi rullar oss i dyra julklappar och stress för att hinna med att köpa alla de där världsbästa julklappar.

Min familj har firat jul vartannat år hos mina föräldrars släkt, alltid detta rännande, inte alls speciellt trevligt att umgås när man måste med en massa släktingar. I nu två år har vår familj nu bestämt sig för att fira hemma hos oss, om någon vill komma så är de välkomna...men var är jag i jul?Jo här på jobbet. JAG E INTE BITTER.....men jag ska banne mig ha en riktigt god jul med mig själv, japp så ska det bli!

Nej, i år ska de bli en kravlös jul, jag ska inte åka med i den kommersiella karusellen kring julen, så deso!Nu var det sagt....=)

Åter till min tidning.....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback