Gillalalalaaaaaa läget...

Jag gillar läget nu. Fan att vara ledig är gott, denna dag behövdes, känns som jag har fått återladda lite av mina batterier och koppla bort jobbet lite ivf...gott mos.

Köra bil gick grymt bra idag. Tror det är varann gång principen som funkar, varje gång jag ska lära mig något nytt blir det kortslutning, haha....gången efter har min hjärna smält det hela och då fungerar det bra. Inte alltid lätt serru, men nu så...jag tar verkligen små steg framåt men så blir det nog när man inte kör med nån hemma. Skulle behöva det alltså men vet ni vad? Det är bara gilla läget!!!Teorin flyter med på, även om jag själv förespråkar gatornas regler, haha....det är väll fan bara ha gasen i botten och hoppas man hinner först. Så talar en sann körkortskandidat, right?

Jag har börjat med en liten sak nu, för att träna på att koppla av och stressa av. Varje dag ska detta var ett moment. Han heter Doktor Lars-Eric Uneståhl, han är en legend bland legenderna. Det är alltså avslappningsprogram han pysslar med. De flesta känner säkert igen honom från låg/mellanstadie då man hade avslappning efter gympan..."sätt dig eller lägg dig så bekvämt som möjligt, slut ögonen och börja koppla av"....Haha, det låter så löjligt men jag har verkligen hittat något som fungerar för mig.

Hur kopplar ni av och framförallt stressar av?Skulle allt behöva tips....till en stressad hamster som springer runt, runt, runt, runt, runt.....=)

X


Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

Hej darling! Läser din blogg med ett leende som alltid! En riktig guldkant i vardagen... Tack för all omtanke i söndags det var super duper gulligt av dig... Växlade till glädje tårar där ett tag när jag fick smset på kvällen :-). Kör hårt med teorin och bilkörningen miss Kenny Bräck!

2006-11-21 @ 20:05:59
Postat av: Karin

Johanna: Klart min vän, jag har varit där med vet du och därför vet jag precis hur det känns...vill ju att du ska må bra och den där karln har ju mosatt effekt!!Pöss

2006-11-21 @ 20:20:08
Postat av: Linda

Johan halsar att om du har en bil till godo sa kan han ovningskora med dig. Han har sagt att han till och med har haft tankar pa att bli bilskollarare. Dar ser man! :P

Postat av: Karin

Linda:Haha, vad snäll han är, tacka och bocka. Problemet är tyvärr bil, annars har jag många kandidater som kan hjälpa mig. Men ja, bara gilla läget...Puss puss!

2006-11-22 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback