Fyllekaja

Jag gillar ju att planera. Jag har gärna framförhållning och är tyvärr inte så spontan av mig alla gånger. Jag och T bestämde i lördags att vi skulle gå ut och dricka några drinkar nu på lördag. Vi tänkte att fråga vår kära vän P som jag träffar alldeles för sällan. Hon har varit gravid och har en liten bebis nu så var längesen vi var ute ihop. Så vi tänkte att det kunde vara kul att gå ut och dricka några goa drinkar. Så jag slängde iväg ett sms till henne idag. Detta svar fick jag. (Obs, Petra är några år äldre än lilla mig!)

Dagens ungdom, tänker på drinkar på veckans första dag..jag följer gärna med =)

Jaha, så fel det kunde bli. Där kunde man trott att jag har alkoholproblem när jag egentligen bara är planerande och har framförhållning.

Eller när jag tänker efter.....såna sms kanske man inte skickar på en måndag?

=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du tog det ju lugnt i helgen så du har ju faktiskt en alkoholhelg att utnyttja liksom.. om du fattar vad jag menar.. :)

2006-11-20 @ 20:55:00
Postat av: Karin

sara: ja, jag antar det. Ska man ha de alkholfria helgerna som poäng för hur många alkoholhaltiga man får ha kanske?Då skulle jag sköta mig mer ju,hihi...

2006-11-20 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback