Foten på kopplingen min vän!

Alltså, ibland undrar jag varför jag har sånt hävdbehov. Idag fick jag en sån enorm lust att imponera på min bilskolelärare. Jag tänkte att nu har jag kört med en annan lärare en gång ska jag visa honom hur mycket jag lärt mig, haha....

Så fel det gick. Jag blev såklart asnervös över att jag var tvungen att imponera, mina försök blev taffliga och jag körde nog sämre än vad jag brukar. TOK, men det var bara början, sen släppte det och jag körde bra igen (bra är alltså en definitions fråga). Jag var dock med om en otäck sak.  Jag skulle köra rakt fram och en bil som inte verkade förstå väjningsplikten körde i hög fart trots att jag hade företräde, det blev bara tvärbroms för mig och motorstopp i en stor korsning.....mitt hjärta slog ska ni veta. Men ja, till slut så lyckades jag ta mig samman och fan, det var inte mitt fel. jag kan fan inte få för att några nötter inte vet hur man kör bil. Jag kan ju dock ta på mig att jag kanske skulle ha lite bättre handlingsberedskap men va fan....jag är ju prao i trafiken.

IKEA var en lyckad tillställning, fick med mig en massa käcka saker som jag behövde, så nu blir det julpynta och sånt framöver, har laddat upp med så mycket ljus att hela Göteborg skulle kunna brinna...=) Det är mysigt med massa ljus och ljusslingor!Så nu är alla välkomna hem till mig och mitt julhem.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback