För ett år sen...

För exakt ett år sen satt jag och J på The Austral i Adelaide, Australien. Jag hade just ringt min dejt J (som jag träffat två veckor innan) som skulle ta med sig en blinddejt till J och de var på väg till puben.

Jag och J hade druckit några pints och var på synnerligen gott humör de grabbarna grus kom...J och B kom väldans bra överens med sin blinddejt....jag och J hade aldrig riktigt samma tur men nog hade vi trevligt och umgicks under hela min tid i Adelaide. Han blev helt enkelt en god vän.

Idag är det ett år senare,B har flyttat till Sverige (Eller är iofs i London nu men kommer snart tillbaks hit) och de har flyttat ihop. Se vad en blinddejt kan leda till...det kunde man inte tro den där tisdags kvällen för ett år sen....Det får en att tro på kärleken.

Ska bädda ned mig nu, kollat på Ugly Betty. Hon är bra söt hon och fixar biffen! Bettys Makeover var oförglömlig, det är vad man kan kalla Bling bling overload!Men hon är en jävligt stak brud, jag hade fått lipen för längesen om jag var i hennes skor. Dock motsätter jag mig fortfarande det där töntiga förösket med nån gammal hemlighet. Fy vad töntigt...

natti natti!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det ar LOOOOOVE! :D

2006-11-22 @ 15:11:55
Postat av: Karin

Antar att det är Jenny-Benny som skrivit det, eller?Hihi....

2006-11-22 @ 18:56:19
Postat av: Jenny

Nej, faktiskt inte:)

2006-12-04 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback