Flams å trams

Hihi, sitter här på jobbet och skrattar gott för mig själv. Gud ikväll har temat varit flams och trams och det är jag ju bra på. Vi har skrattat och fjantat oss mest hela tiden, tok tok.....fast  även haft lite djupare samtal om känslor. Idag är en sån dag då jag verkligen känner mig så glad över att jobba här!

Det är så skönt att jobbet känns bra igen och att det lugnat ned sig, idag fick jag chansen att säga till alla i gruppen hur bra det känns efter alla stormar som varit. Men jag vet ju å andra sidan att det svänger snabbt. Så vem vet vad som händer härnäst, haha.....

Nu ska jag sätta mig och läsa lite mera i min körkortsbok. Idag har jag lärt mig en massa men å andra sidan är jag nog mer förvirrad än någonsin, haha.....men har lärt mig ett fiffigt knep idag angående högerregeln, tok....får se om jag kan impa på min körskolelärare imöra!

Sov gott mitt folk!


Kommentarer
Postat av: sara

Det där knepet med högerreglen vill jag lära mig! Trots körkort i över 6 år har jag fortfarande problem med den jäkla regeln...

2006-11-09 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback