Dagens nyhet!!!!

Men hallåååååå...jag glömde ju!

Jag har ju värsta bästa nyheten.

Jag trodde det var kört att få ledigt jul och jag jobbar fortfarande julafton MEN jag har fått ledigt annandagjul!!!Det  betyder att jag kommer hem juldagen och annandagen.....till mitt älskade Örebröd. Staden som uppfostrat mig, som jag älskar att hata på ett kärleksfullt sätt. Gud va gott att komma hem, hem till mina älskade föräldrar och älskade vänner, tiihiiiii!

YIPPIE!

Så jag säger bara, klackarna i taket, Karran is coming home!Jag är så glad att det killar i tårna, yay!Kanske blir en utgång på juldagen?Eller är det dömt för att misslyckas?Anyway, nu ska det lekas med alla som är hemma i jul!

Dagens låttips: The Stereophonics- Not up to you

Ps. Anna är tillbaka i O.C, hon är het och Seth är het het het......=) Ds.

God natt!

X


Kommentarer
Postat av: Johannaaaann

Det var den bästa nyheten den här veckan! Ska se till att det blir en go liten weekend för dig... Massa hugs!

2006-11-29 @ 22:04:26
Postat av: eremo

askalas ju!!!
jag o Konstapeln har pratat om bio på juldagen, men kanske vi borde gå ut istället?
jag har aldrig varit ute på juldagen så det vore fan nåt.

Postat av: Karin

Johannannnn: Vi lär ju rocka ihop en sväng, kommer bli superkul, party party snäckan!

Eremo: Juldagen e bestämd, klappat och klart, ses on da dancefloor snyggo!

2006-11-30 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback