Dagens I-lands problem

Jag insåg det på vägen över torget när jag hade bråttom till bussen. jag insåg samtidigt att det icke fanns någon tid att åtgärda problemet. Min mage knöt sig och jag kände mig väldigt väldigt stressad och irriterad på mig själv, hur kunde jag utsätta mig för detta?.....

JAG HAR GLÖMT MIN MOBIL HEMMA!Den ligger där på min säng i alla sin glans och väntar på mig....

Jag är helt villrådig och känner mig halv. Detta visar ännu en gång vilket addiction jag har till min rosa baby till telefon.Ja, jag vet när jag kommer hem kommer det ändå inte stå 48 meddelande och 2733 samtal missade men något gör att jag känner en otrolig saknad.....Det är dagens I-lands problem och jag skäms så för att jag inte kan klara mig en dag utan min mobil....

Men im trying to be strong here....Håll ut Karin, det finns rosa ljus i tunneln även om det nu är halvdan sikt.....

=) X

Kommentarer
Postat av: Linda

Karinbejb, jag har varit utan mobil i 2 veckor nu och det gar alldeles utmarkt! Lovar att du kommer att overleva en dasg Puss & Kram fran Kambodja!

Postat av: Karin

Linda: ja, babe, du har rätt, im still alive and kickin så, hihi....=)

2006-11-03 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback