Dagens filosfiska fråga...hmmmmm

Ja, jag hade storartade planer men ibland är det mycket snack och lite hockey. Jag orkade fika med E och sen var jag helt slut, skulle till bilskolan ju men kände där kommer jag bara sitta och stirra....så får jobba dubbelt så hårt imöra när jag ändå ska köra!Disciplin det får man ha ibland....

Så för första gången på länge åkte jag hem och har bara ugglat hemma. Det var välbehövt, jag har inte gjort mycket alls. bara varit....nu är kvällen redan här och jag undrar var dan tog vägen...fan, jag gick just upp känns det som, hihi....

När jag satt på bussen på vägen hem kom jag och tänka på en sak. En liten tanke som kom upp när jag såg en rubrik i Metro tror jag. Det hade varit en demostration mot George Bush någonstans i latinamerika.
 
Undra hur det känns att vara så hatad. Alltså en annan blir ju lipfärdig när en person ogillar en, tänk att ha en stor andel av världen ogillar en. Hur hanterar man det?

Jag blir bara nyfiken hur han ser på det hela?Kanske ska skriva ett brev till mr Bush och fråga hur det känns att vara så ogillad.Ja, han är ju i gott sällskap, jag menar inte att han är ensam att vara mass ogillad men han är ett ganska bra exempel.....

Ja, får tänka vidare på det.....

Dagens låttips:  Pete Murray- Opportunity

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback