Brum brum

Om ungefär 45 minuter ska jag ha min första körlektion, usch jag har lite ont i magen. jag hoppas han förstår att vi inte kan åka på E20 idag, hihi.....Jag är hur som väldigt nervös hur det ska gå men ja, jag antar att man får testa lite innan de släpper iväg en på galna äventyr. jag har verkligen fått för mig att jag är dålig på att köra bil men nu måste jag vända tanken......JAG E GRYM, hihi......sen har jag inte börjat med teorin, har inte funnits någon tid denna vecka så nästa vecka måste jag sätta fart med det.

Annars kommer dagen gå av bara farten, börjar jobba vid ett sen jobbar jag till imorgon bitti, så kanske inte kommer bli de längsta inläggen från jobbet. Även om jag märkt att man allt hinner med lite bloggande på en rast eller två, tok!Jag har inte jobbat natt på år och dagar (eller sen augusti närmare bestämt), får se hur det kommer gå, jag vet sen erfaraenhet att när man går på sovande jouren kl 23 är det väldigt svårt att sova. Men ja, efter dagens körpärs kanske jag kommer vara helt slut, tok tok....

Nej, dags att fight the demons och köra som en dåre, YIHAAAAAA! Jag rapporterar från olyckplatsen senare....=)

Morgonens låttips: Skulle ju kunna vara R Kelly, the greatest som pepplåt men när jag avskyr R Kelly så får det bli Lostprophets- Always all ways.

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Sa det ar dax for korkort? Grymt! Hoppas att lektionen gar bra. Du ar sakert kalsabra pa vagarna! Kramelikram!

Postat av: eremo

tur att det sker i götet.
moahahahah
;)

2006-11-01 @ 10:55:33
Postat av: sara

du kommer köra grymt ju! fast ´lite glad är jag att jag är i lund..haha

2006-11-01 @ 12:33:58
Postat av: Anonym

Linda, Eremo och Sara:ja det är bra att ni inte är här, för här går det vilt till...man ska hålla sig borta från vägarna när jag är på frammarsch, det kan jag nog lova...hehe

2006-11-01 @ 17:01:25
Postat av: Karin

det var alltrså jag som skrev det dära, mitt namn försvann.....TOK TOK!

2006-11-01 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback