Bitch fighting!

Ugly Betty var inte lika bra som förra veckan. jag tycker det blir lite fånigt med att det ska vara någon sorts hemlig dam som har bandage och så men underhållande är det fortfarande. Jag tycker Betty är stencool, so u go girl!Bitch fightingen mellan Bettys syster och Gina var ju riktigt kul, haha....sen var det riktigt kul med kaninen med =) Påminde lite om Lisebergs kaninen om ni frågar mig.

Nu ska jag poppa lite popcorn, lägga mig i min soffa och tare lurre innan det är dags att sussa!

God natt från mig!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

håller för en gångs skull med dig till 100%!
hoppas det inte fortsätter att vara lika fjantigt.

2006-11-15 @ 07:10:52
Postat av: Karin

Nej, för då kommer jag sluta titta, mer fokus på henne, mindre på alla dektektiv saker....

2006-11-15 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback