Before I leave...

Jag är strax på G till jobbet men måste ju få dela med mig av min lilla känslostorm.

Grävde fram Savage Gardens- Affirmation ur gömmorna här för några dagar sen. Den skivan har jag väldigt starka minnen till. När jag hade blivit dumpad på Örebro södra en dag i juli av min första kärlek var det denna skiva som fick mig att överleva, haha.....

Jag satt i mitt flickrum och grät ögonen ur mig till låtar som I knew I loved you, Hold me,  The lover after me....ja, jag vältrade alltså i självömkan hemma. Men gud va gott det var. Nu åkte den fram av en slump då jag tittade igenom min collection och tänkte tok, den har jag inte hört på ett tag.....

Gud, känns nästan som åka tilbaka till de där veckorna efter han gjort slut med mig. Jag trodde aldrig att jag skulle överleva men titta titta, nu är jag på banan igen! ja, sen var det här iofs väldigt många år sen men men....tack Savage Garden för ert bra jobb med en gråtskiva och ja, jag har kommit över killen med, haha!!!

det var en anekdot från mig till dig!

Ha en go helg, skriver allt från jobbet, tok!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback