Världens kortaste kjol

Idag har jag minikjol på jobbet (och en blomma i håret med). Det är liksom inte en skamligt kort kjol enligt mig och om man har den med svarta strumpbyxor så blir den mindre kort. Eller nja, den känns mindre kort. 

Denna kommentar fick jag av en av kvinnorna här. Riktigt skoj, hihi...enligt mig.

Kvinnan: Vilken fin blomma du har i håret. Vänd dig om så får jag se.
Jag: Ja, jag tänkte eftersom det är så trist väder kan man pigga upp det med lite blomster.
Kvinnan: ja, sen har du faktiskt världens kortaste  kjol också. Fast den är fin...alltså det menar jag verkligen.

Hihi, sån är jag. Slampig på jobbet. Fy, inget bra föredöme inte. Hihi.....men het är jag, haha!

Imorgon blir det burka =)

X Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: eremo

haha!!
vad rolig

Postat av: Karin

Eremo: visst e det tokigt, jag vet att det inte är jorden kortaste kjol, den är lagom. och lagom är bäst,hihi!

2006-12-16 @ 02:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback